HTML

vivoca.a.a

Életem napjai, néha történetek, néhány darabka - belőlem. :)

Friss topikok

Linkblog

Egy napon, mikor Micimackónak semmi dolga nem akadt...

vivoca 2010.01.20. 20:21

... rájött, hogy iskolába mindenképp mennie kell, ezérthát fogta magát, és lekapcsolta az ébresztőórát, mely direkt erre a célra 5 méterrel odébb helyezkedett el az ágytól.

Igen, így indult a reggelem, fáradtan, elcsigázottan... Még fülbevalót is elfelejtettem betenni, amiért rendes esetben nem siránkoznék, de így, hogy Janó minden nap azt lesi, melyik fülbevalómat dicsérje, muszáj lett volna betennem egyet. De elfelejtettem. Kaptam is érte. ^^

Á, férfiak. :D

Suli? Őszintén? Iszonyatosan egy fárasztó nap volt - igazából csak egy az eddig oly egyforma napok közül. Német-szünet. Fizika-szünet. Osztályfőnöki, mondjuk, kikaptuk a félévit. Nem tudott különösebben izgatni, inkább ettem egy kicsit - az a kicsi egy kétadagos müzlit és egy sonkás szendvicset tartalmazott, amiket még a szünetben sikerült beszereznem a büfében. Vivivel órán megpróbáltuk Bencét jobb útra téríteni - én valahogy nem tudom értékelni őt. Az még oké, hogy cigizik, alkoholizál, ami nálam alapjában negatív pont, de elnézem neki, csak mert osztálytársak vagyunk, de hogy nem képes felfogni a dolgok súlyát és hogy annyira de annyira nagyonsokat képzel magáról, az azért már egy kicsit sok. Ildi mondta egyik nap, azt hiszem, - ő jóban van Bencével - hogy Bence hajt rám... Na hát, gratulálok. Tényleg. Sztem inkább Vivire, mint rám, meg akkor ennyi erővel már Bálintra is hajthatna, csakhát... :)

Nyelvtan? Sajnálom Partit - ő a tanár. Fiatal még, és szerintem baromi jók lennének az órái, HA  figyelnének rá, és legalább egy kicsit is emberszámba vennék.
Bence haragszik rá, azt mondja, azért ilyen az óráin, mert Parti egyszer valami nagy, izomagy haverjával odament hozzá, és elvette tőle a cigit, sőt még el is dobták... nem tudom, hazudott-e, általában nem szokása, de ha még így is van, én is ezt csináltam volna Parti helyében...

Társadalom ismeret.
Hát igen... Itt már voltak dolgok. :D
Falu? Város?
Igazság szerint én inkább élnék faluban, távol a mindentől. :)
Órán kaptunk egy feladatot, az egyik csoport Jászberényről írt, a másik Budapestről - össze kellett gyűjteni, hogy miért látogatnak el oda annyian.
Megkérdeztük, hogy a Jászberényesek írhatják-e a víztornyot, amire igencsak meghökkentő választ kaptunk: 
- Tudjátok mit? Most egy kicsit csúnyán fogom kifejezni magam, de oda felmenni, és onnan szétnézni felér egy fél orgazmussal!
 

Angol? ...Könyörgöm... 

A tesit ellógtuk, csakmert nem volt itt a grizzly medve, és Gyula bá volt a helyettes, aki amúgyse venné észre a hiányzókat - állítólag jó óra volt, Szandi fejberúgta szegénykémet. :) Én viszont már nagyon éhes voltam, meg könyvet is venni akartam, so Vivi meg én kislisszoltunk. Útközben találkoztunk Vivi "hódolójával" - nevet nem ejtenék, mert vagyok vele annyira jóban, hogy ne tegyem nyilvánossá. ^^ Szegény Vivi, láttam a fején, hogy kezd pánikolni, hogy most mi lesz...
Neki most egy másik srác van "gyere-be" üzemmódban, egy másik srác, aki valószínűleg észre sem veszi, csak játszik vele, msnen beszélgetnek, élőben már kevésbé...
Aztán találkoztunk Janóval. :P
Én kicsi Bohócom. :$

 

A nap hátralévő része?
Volt még egy németórám.

 

A többi meg már titok. :D

<-- symbol of the day... :P

 

Aztán, hazafele jövet a buszon maradt a bérletem, meg minden, ami vele volt egy tokban - szval az irataim...

Fajin.

Remélem, anyu azért megenyhül a félévim láttán, és nem lesz ezért olyan mérges.
Meg ofő sem, hogy már megint kilépőt megyek kunyerálni... ^^

Sok pusz mára. :)

Ciao
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivocaa.blog.hu/api/trackback/id/tr821688535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2010.02.23. 19:18:48

Szia! És voltál a víztorony tetején? :)
(Írtam róla egy posztot, olvasd el...)

vivoca 2010.02.24. 19:44:12

@nagytomsky: Szia! Még nem voltam, de már tervezzük, osztályszinten. :D
(a posztot természetesen elolvasom :) )

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2010.03.02. 21:07:47

@vivoca: Tömeges orgazmus várható?! Húhaaaaaa! :)

vivoca 2010.03.03. 20:03:31

@nagytomsky: Nem, a föcitanár (ő tervez kivinni minket), azt mondta, akárhányszor megyünk is oda fel, még mindig csak egy fél orgazmussal él fel, ami persze ne jelentené azt, hogy ne lenne fantasztikus. :D
süti beállítások módosítása